jag vältrar mig i ångest

därför tänker jag använda min vanliga blogg bara för ovanlighetns skull.
det tycks finnas en satans massa i-landsproblem av den mildare sorten just nu
men jag skiter i det
alltså.
ibland vet jag inte vad jag känner egentligen
jag skulle kunna bli skitförbannad och ställa till det
men jag vet inte om jag orkar
och jag vet verkligen inte om jag kan eller vill ta konsekvenserna av det
därför mesar jag istället
o går runt o inte vet huir jag ska vara
o mitt i allt känner jag nån slags tomhet
nästan som att jag inte vet om det ens är värt att lägga tankeverksamhet på det
men ändå
det vore skönt med någon slags respons
så jag vet att han har hört
så jag vet att han fattar
förlåt är fan det sista jag vill höra i fortsättningen
jag vill ha konkreta bevis
o det nu
NUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0