det handlar om att keva varje dag. och att göra något VÄRT med den dagen

hag känner inte att jag gör det
det är samma visa dag t och dag in
sova ganska länge.
gå till skolan eller jobbet och vara där
eller att vara hemma och direkt inte göra någonting
inte ens orka ta hand om disken direkt utan ställa den åt sidan för att inte göra någonting direkt. kanske se på tv
inte ens träna ordengligt.
ibland kan det hända nått kul som tex en fest.
men vad är väl egetnligen en fest mot en riktigt RIKTIG händelse?

nej jag måste iväg tror jag.
jag måste bort på nått nytt. nått rooligare.
om ändå björn ville följa med.

jag börjar tro att jag har gjort ett sjukt stort misstag och att jag kommer önska att jag var någon annan stans hela vinter.
det är inte snällt mot dom som jag är här med.

jag stället allt mitt hopp mot stina boberg och förnyelse i limpan!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0