att möta ett X och allt runt omkring

ni vet när man är sådär ful.
men man inte bryr sig
man har fällt upp sin lova man har mössan på o man tänker att jag ska ändå bara in till mig
det är oftast då det händer.
så även idag
rätt vad det va snubblade jag in i herr fredrik retelius. men hittills i livets krångligaste relation.
(men nu är vi vänner)
han skulle o spela bandy.
så som tur va så va han inte så snygg han heller.
hehe

jag hoppas vi ska ta en fika nån dag
nu när vi bor grannar o allt

det va förrestens om att jag kom av mig
jag som hade planerat rengörning i form av bad
jag sitter fortfarande här smutsig.
får nog styra upp nått"!

på återskrivande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0