att vara full i ett kärr är roligare än man först kan tro. och en flytt har gått av stapeln.

sådär ja. åter igen har jag tappat bort imtt bloggande. men ratt vad det är återkommer jag. man ska icke misströsta :D

det har hänt ofanligt mycket. så här väntar ett långt inlägg

vi börjar från i torsdags.
jag hade packat mina väskor och direkt efter min första lektion swischade jag hem för att flytta. jag flyttade med hjälpav min välvilliga mor alla saker från vallavägen till björnkärrsgatan. sen stressade jag tillbaka till skolan och hade redovisning.
sen stressade jag hem igen och packade upp
för att sedan börja packa igen
kosan skulle syras till norge och jag skulle följa med.
såklart
klockan ungefär 12 släntrade jag iväg ihop med amanda och våran packinng. glada i hågen var vi och bättre blev det när vi landade på bussen o fick börja dricka alkohol.
erik b blev full fullare fullast och kräktes på buss toan.
sen blev det tidig morgon o alla somnade i bussen
när det blev lite senare morgon stannade vi på donken o hade lite morgongymnastik.
välbehövligt
tillbaka in i bussen med nästa stopp som va åre
här sken solen och snö fanns det.
jag skulle tagit med sally
sen hoppade vi tillbaka till bussen,
trött som fan efter pizzabuffé knoppade jag in o rätt som det var va vi i norge
trondheim
sen blev det kväll o det skulle springas.
det regnade o snöade o va kallt o jag va kallare
så jag stoppade kartan innanför brallorna o hängde amanda
tack kompis!
sen va det fest (igen)
jag va trött tröttare tröttast o gickh em tidigt o laddade för nästa dag
nästa dag:
bussen for upp i bergen och till ingenstans.
där gick vi med karta och kompass ut i en regnsnöig skog.
stannade på ett berg med en mosse och drack sprit hela dagen,
blev fullare
och fullare
och målades till clown
trampade tillbaka till bussen och träffade björn
jag tror att min pojkvän fortfarande är stolt över att ha en flickvän som kanvara så full mitt på dagen :D
sen blev det kväll ov i fortsatte vara fulla och gick på bankett.
sen tappade jag min mobil o kvällen fick ett dystert slut
morgonen fick en munter men mycket bakfull dag då min mobil återfanns (återtogs) hos en norrman.
sen åkte vi hem igen.
mindre fylla i bussen
men lika lång resa
landade hemma i limpan i min nya lägenhet i min efterlängtade säng med min älskade björn klockan fem på måndag morgonen,
jag somnade o tänkte att jag ska på nsm igen.

tjohoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0