finland goes USA och drömmar KAN vara roande

det som händer i finland kan lika gärna hända i sverige.
och i finland gör kidsen som i usa och går till skolan för att döda.
hemskt hemskt

till något mera lättsamt.
i natt va mina drömmar lika knepiga som dom kan vara. men lixom roande.

jag drömde att jag fick ett brev från en tjej som jag vet vem det är. hon skrev att jag hade förstört hennes förhållande och det enda sättet att få det bra igen va att skriva det här brevet.
sen åkte jag på nån rund konstig madrassliknande sak ner för en svart backe.
och sen vaknade jag och åt gröt

i år ska temat under julen vara framförhållning. därför:
har jag redan bestämt att alla ska få presentkort i julklapp.
tråkigt MEN ack så praktiskt.
det kan ju dessutom vara spännande och ovanliga presentkort.
det är ju lite oväntat.
vidare ska jag ta reda på sally så hon är redo för skidresan och inte försvinner när mor o magnus flyttar.
jag ska också packa allt innan jag lämnar limpan för att fira jul.
kanske ska jag också skaffa mig. HÖR UPP en taaadaaam nyårsklännig.
yvette har en
o jag vill inte vara sämre.

nu tvättar jag
ska kanske laga lite mat under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0