skumma saker jag har varit med om

den sista tiden finns det många av.
men jag tar två huvudnuheter och jag tar dom i kronologisk ordning.

1. när man blir kallad tull lumpen får man ett papper med lite info.
med på pappret står olika förmåner man får när man gör lumpen. här står även hur mkt pengar familjen får om man skulle dö

björn ska göra lumpen, och jag vill inte veta hur mkt hans familj får om han dör.
jag vill inte veta att det finns en risk att man dör

CP säger jag.
och inte spec optimistiskt av försvarsmakten


2. en som jag känner som jag inte kan nämna namn på om han läser. men som beter sig som ett barm trots att han är typ 8 år äldre än mig . ( jag skulle gissa att han va 5 år yngre) ska ha BAAARN

så då vet ni det

jag är lite ensam i min lägenhet nu. det känns tråkigt.
så jag ska nog välja att glädja mig med att jag ska flytta om cirka exakt två veckor och två dagar.
det blir grannt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0