uppsamling, sammanfattning, nerstressnig

på senaste tiden
på senaste tiden har det inte skrivits mycket,för på senaste tiden har lisa varit stressad, stressad som aldrig förr.
jag har nog till och med varit så stressad så jag har haft en släng av magkatarr. men nu kanske det börjar ordna upp sig lite.
mycket mycket MYCKET av stressen har nog varit pga min riktigt kassa pengasituation. pga av min feta dyra äckliga lägenhet. så nu har jag sagt upp den och blivit av med den och ska flytta ihop med lotta i en billig rolig trea. det ska bli fina grejer det. och så har jag ju bestämt mig för at vara hemma o allt i viter. det är nog det bästa

OCH därför kan jag åka på massa skidresor. o det kan jag ju nu när jag har pengar över för jarg bor billigare o har ett jobb. så jag tror att det blir bra nu. pengar rullar in som dom ska, lisa det går bra :P hehe

igår åkte jag hem från linköping, hem till mamma. det är sjukligt skönt att vara hemma hos nån som styr upp allt o hjälper till med saker o att sova i sin egen säng o allt. det borde man sannerligen uppskatta mera i fortsättningen.

så skulle jag åka hem nu idag på morgonen o hinna vara hemma en stund innan jag ska till jobbet. men det blev nått tjall när jag kollade bussarna så jag åker jättejätte mycket senare istället och går direkt till jobbet. det är bra. för då ges det tillfälle till att blogga o så.

jag borde för övrigt sätta igång med min hemtenta. för jag vet att dfen kommer kräva ALOT av mig. meeen jag väntar lite. lite lite liiiiite bara. jag ska välja en text som jag ska analysera. jag känner att det kommer bli klurigt, väldigt klurigt. det svåra är att man bara ska analysera texten. och det det som i själva verket står i texten. klurigt det där.

nu sover min fot o jag är allmänt kall för det verkar ha blivit vinter ute. så jag tror jag går o äter frukost o börjar söka en text. jag tror det kan vara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0