en konstig hemlighet och några tåkiga sanningar

en konstig hemlighet som inte är så hemlig är att jag som aldrig har kunnat rapa innan  har börjat rapa massor. men bara när jag sitter i min röda mysfåtölj o skriver på min dator :)

andra tråkiga sanningar är att jag vaknade med ont i halsen idag. o jag som verkligen verkligen VERKLIGEN ville gå på lok-gympan. det är tredje veckan i rad som jag missar den nu o det är tråkigt

dessutom borde jag plugga . men det göra jag inte för jag väljer att skjuta upp det.soooom vanligt

för istället kollar jag på sex and the city. tråki sanning nummer tre: säsong ett är slut o jag måste vänta på att segdatorn ska ladda ner säsong två.

under tiden funderar jag på att ta fram symaskinen o sy något. antingen kan jag laga björns jeans som jag har lovat ( tråkigt för det får jag inte ut något av själv o jag är ego)
annars kan jag sy klart t-shirten som jag började med. men den behöver en ny vinkel, vilket innebär lite sprättande och förmodligen tankeverksamhet och kreativitet
eller så syr jag nått nyt.. funderar på en klänning till. kan vara kul med nått annat än svart... vi får se vi får se..

aaaaannars hade jag en sjukligt rolig stund idag när bjärn lagade mat. men det skulle ändå inte verka lika kul i en blogg så jag stuntar i att återge det här

hehe so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0