ny lägenhet, ny skola, nytt jobb, nya tag

vi kan se det här som en nystart. speciellet en nystart på min blogg. jag har ju för tusan inte skrivit sen innan jag åkte till gotland. det är säkert fyra månader sedan. så här kan vi inte ha det.
gotland är iaf förbi och hösten är kommen. en höst som kommer att spenderas i mitt linköpig.
i min nya lägenhet i valla, på min nya skola med min nya kurs svenska språket ett. på mitt nya jobb coffehouse by george och med mina gamla och nya kompisar :)

jag har till och med gått och återupptagit mitt orienterande som har legat nere i typ ett år pga pissigt knä. knät är fortfarande pissigt. men det funkar. och ihelgen har jag firat det hela med att knipa ett dm silver och ett dm guld. det tackar vi för

annars .. haha ja annars händer det väldigt mycket. men inget att dokumenteraför dagen.
får återkomma imorn när jag har testat mitt nya jobb lite.

tjohej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0