om föräldrar och deras grillning

föräldrar vill aldrig grilla
jag undrar varför. dom vill bara grilla om man ska ha gäster. för det är ju nått visst med att grilla.
men en vanlig dag . typ en söndag
nejdå
då är det för mekkigt
jag skulle nästan säga att föräldrar är för lata för att grilla.
MEN att när man har gäster så vill dom visa att i vår familj har vi trevligt o anstränger oss o grillar.
så kan det nog vara.
DOCK måste jag säga att detta har ändrats lite sen jag o min syster blev äldre
nu kan ju vi förbereda allt
jag kan bli tvingad att stå ensam vid grillen o bli rökt som en böckling medan mamma gör något annat
jag då plötsligt passar det att grilla

latheten är grillens sämsta vän säger jag

ps. nu när jag är ung och inte är så lat så ska jag grilla denna vackra söndag.
hihi

Kommentarer
Postat av: lisa

Hiss eller diss för sommarens mode?

http://lisaholmqvist.blogg.se/1208705117_hiss_eller_diss.html

2008-04-20 @ 18:12:02
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0