som en tvättmaskin utan tömning

så skulle jag nog besvkriva min mage idag
den bara kör runt runt runt utan att direkt göra sig av med nått.
skönt på sitt sätt
mamma ordinerade cola. så jag får väl skaffa mig det.
idag ska jag o freddan till gamsla linköping och sysselsätta oss.
oooj
nu kommer jag o tänka på en jättegammal låt.
måste kolla om jag har den
miss you med blink182
weeere are yooou?and i´m so lonely
nanana

jo i alla fall
jag kollade på bilder från idre o gotland.
jag kan bara konstatera att den gången jag är som lyckligast.
det är när jag är ute i klockrent väder med snö upp till magen och kompisar som är glada och gör roliga saker.
jag ska flytta nånstans där det finns natur o sen ska jag vara i den
kalla mig torr som en kotte
MEN det är inte ens säkert att det finns kvar om 40 år.
så som vi håller på






(moralkaka såhär innan frukost. kan det vara nyttigt?? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0