älskade vanvårdare blogg

haha nu är jag tillbaka igen :)
det står klart att konstatera att jag bara bloggar när det är piss. ELLER om nånting är stört rackarns roligt.
just nu får det nog falla in under piss ändå.
hösten kommer med stormsteg och om hmm 16 dagar har jag iiiingeeeeenttttiiiiinnnngggg att göra längre
jag har inget hem. för lägenheten ska sjag flytta ur. ingen skola för det skiter jag nog i. inga kompisar i närheten för alla ska flytta. utom mandipandi. haha jag kommer stalka dig :P och jobbet får jag nog inte jobba så mycket på.

ssååååå
dom sista dagarna har bestått av frenetiskt jobbsökande. jag söker alla jobb som finns att söka. till och med dom som inte finns att söka kanske.
jag har kommit fram till att det inte är nån idé att börja plugga bara för att fördriva tid.
så antingen får jag börja på nått till våren. eller så drar jag och säsongar nånstans i vinter. OM jag får nått jobb. flr det kan maninte räkna med. men jag har fan sökt sökt sökt och jag ska söka lite mer när jag kommer hem från jobbet idag.

vi har en ny tjej på ojbbet o det ska bli spännande att se vad det är för en filur. men det blir nog inte förns nästa vecka.
hoppas btw att det händer nånting på jobbet idag. annars får jag spatt. det är ju inte SÅ expotiskt att stå där o rulla tummarna i sex timmar. nej det är inget att hänga i granen

förresten skaffade jag mig en ny lur igår. så nu kan jag lyssna på musik på den. ALLTSÅ : ipod problemet för stunden löst. BRA

men man skulle kankse passa på o ladda in lite bra musik på den med. annars är den lite lönlös.
så får det bli.

ps. om du ramlar på ett jobb du inte behöver så kan du ju ge det till mig,
och det senaste är att jag funderar på att läsa upp mina betyg när jag ändå inte har nått för mig :)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0