wwwwaaaaaaaaaaaaaaa wwawawawawa

om den här datorn inte va så seg så kunde jag roa mig med att titta på bilder på facebook. men nu går inte det.
det regnar ute också
MEN
på fredag ska jag leka med min babe ebba.
så jag ser fram emot det istället för att gnälla tror jag.
undrar när min dator blir klar från sin inlämning. jag vill minnas att jag lämnade in den i hmmmm tjaaa
kan det vara en vecka sen imorn?
då kan det ju ta tvåååå till!!
ooo man!

förresten
jag ska på två intervjuer om säsongsjobb
ett i vemdalen o ett i sälen.
hoppas på flera så jag kan välja och vraka
tråkigt inlägg jag vet
haha

amanda : om du mot förmodan har tid att läsa detta i all fadderstress, har du tid att leka med mig snart? jag vill jag vill jag vill!

Kommentarer
Postat av: amanda

aaaaaw vad söt du är :) snart tar faddergrejerna slut så då kan vi leka massor!!

2008-08-28 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0