varje dag

lär man sig något nytt.
iblan flera saker. klockan är bara lunch ( före frukost för mig för jag har inte orkat äta) o jag har redan lärt mig två saker.
man kan tydligen heta henrika

och en tredjedel av afrikas befolkning under sahara har aids. det är fan inte bra

idag är sista dagen hemma innan jag åker o jag är kvar hos björn för att få ut så mycket som jag bara kan av honom innan jag åker.
det känns skitjobbigt. men jag hoppas hoppas hoppas att det kommer gå bra.

jag har lagt ut små lappar på olika ställen i lägenheten så han inte glömmer bort mig. hihi. hoppas att han hittar dom bara :)

nej nu kurrar det i magen. jag kanske skulle ha lite frulle ändå.

Kommentarer
Postat av: Hexagon

Hejsan! Vad sägs om att börja prenumerera på vår blogg? Du kommer inte att ångra dig :)

2008-12-31 @ 00:06:08
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0