alla dessa sysselsättnigar

på min ledida tid händer det. som alla redan vet.. att jag hänger med björn festar tränar lite. dessutom har jag väl fortfarande om än inte så serriöst mitt huvudintrese orientering. det är najs o man har massa kompisar.

det finns dock dom som har lite stördare intressen
kolla tex den här sidan:
http://www.lostpedia.com/wiki/Main_Page

heeeelt galet hur någon / några viger hela sitt liv åt en tv-serie. allt finns på den där sidan. olika kartor med strexk mellan alla karaktärer och hur dom hör ihop med varandra på olika sätt. vad man tror kommer hända när dom kommer hem från ön igen. och vad alla olika tecken och grejer på ön kan tänkas betyda.
jaa
ALLT finns där.
jag blir förstummad helt enkelt

allt detta har nått mig genom den seminarieuppgift vi har till imorn.
saker som detta tar skolan till ett intressantare stadie. nått annat kan jag inte säga =)

annars får jag väl rapportera lite från flugfronten.
vi har igår och idag sprayat hela lägenheten med radar och jag börjar tro att flugorna är på gång att ge sig av till någon annans hem. peppar peppar ta i trä
men jag ska nog göra en insats imorn igen innan jag åker till göteborg.
om vi sprayar hela lägenhtern totalt innan vi lämnar den för helgen så borde dom ge sig av för gott
det voree det bästa för allas trevnad

idag ska jag försöka ta mig ner till banken och göra nått åt min bankomatkort med. det behöver verkligen sitt chip :P

jaja allt för nu
jag är jag och du är du
(stört rim jag vet!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0