ett försök att motverka allt vad punkatomtar heter

idag samlade jag och viktor ihop våra tasiga punkterade cyklar för att laga dom.
dock utan vidare resultat.
när vi väl fick bort slangen ur själva däcket var det ett gianormos hål som såg ut som att någon hade huggit en kniv i hjulet. tappra som vi var bestämde vi oss ändå för att försöka laga med alla våra laglappar.
allt såg till en början ut att gå bra o vi va sjukt nöjda.
jobbade fast allt på cykeln igen
för att då inse att det inte gick att få luften att stanna i hjuet ändå
vilket jäävla back säger jag

MEN jag är inte bitter och vi låter oss inte brytas ned av detta nederlag
för idag är det alla fettons dag ( fettisdagen) och jag ska bara semlor och bjuda björn på.
dessutom ska jag packa för att imorgon åka till norrköping för att vara på plats när vi på torsdag styr kosan mot idre
YÄÄY

Kommentarer
Postat av: Groth

Jaha, det är därför som jag inte fått punktering på så länge(ta i trä,peppar,peppar) punkatomten har åkt på semester i Linköping den lilla jäveln. Jag är bara tacksam att han inte är här ;-)

2008-02-06 @ 17:21:34
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0