kravall va ball

igår va jag på imn första kvavall. det va ganska festligt synd bara att man inte känner såmånga där när man inte pluggar på riktigt. det får det bli ändrig på nästa år.
jaghoppas verkligen att jag kommer in på nått bra som jag vill till hösten

idag ska jag jobba 4 timmar. det va säkert två veckor sen jag jobbade sist så det ska nästan bli lite spännande. det finns säkert massa nytt, dock kommer jag bara vilja köpa massor. jag har bestämt mig för att fråga björn om han vill köpa min kask-tröja. den va ett rätt ovärt köp kan jag känna såhär i efterhand

haha nu ligger bobban på golvet och vill inte resa sig. hon tror att huvudet kommer explodera. det där känner jag igen. och snäll som jag är då jag vanligtvis är i samma sits själv kommer jag att gå o hämta en iprén till henne :) förresten så måste jag säga att min nya grej att inte dricka mit full utan bara liiiite påverkad är sådär- denär klart att föradra dagen efter. men man har sällan lika kul om det är på en fest där alla andra är dyng...

hmm inte mkt att göra åt. jag fortsätter nog minst en helg till
förresten. vad fan ska man göra nästa helg? en helt ouppbokad helg.
konstigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0