min värsta känsla

shit
satt just i soffan ovh åt en macka när jag plötsligt satte i halsen.
jag hatar att sätta ihalsen.
varje gång jag gör det hinner jag bara tänka " nu dör jag"
jag har på nått sätt fått för mig att jag kommer dö av att sätta i halsen och varje gång jag gör det så får jag för mig att NU ÄR DET DAGS
hemskt obehagligt måste jag säga

det värsta är nog när man som i det här fallet är själv hemma.
då finns det ingen som kan rädda mig hellet.

nej fy tusan vad det är obehagligt att sätta i halsen.

nu ska jag fortsätta tugga min macka  O R D E N T L I  G T

Kommentarer
Postat av: Groth

Om du är ensam hemma och du sätter i halsen så ta ett stort avhopp rakt upp i luften och se till att du landar platt på brösten, då gör du som en Heimlichmanöver fast på egen hand!Smart eller hur?

2008-02-06 @ 17:24:23
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0