oh maaaaaaan!

måndag morgon lisa glider ut i köket och har inte en tankt på helgens bekämpning av flugor
och vad möts man av?
FLUGOR SOM FAAAN!

diciplinen att ta ut soppåsen hade svikit och någon hade slängt massa saker.
så nu är vi back on track med massa äckliga jävlar i köket
jag tror ärligt talat inte att jag orkar fortsätta med min hårda linje som jag höll ihelgen
jag ska nog sluta vara i köket helt enkelt.
 
ett försök till bekämpning har jag dock självklart gjort även denna morgon.
jag gick på försöket med saft och diskmedel i en skål i sopskåpet
och så sprutade jag hela köket fullt med insektsmedel och har nu stängt dörren
jag ska inte gå tillbaka till köket förns flugjävlarna är döda tror jag!

nog om detta... som om nån annan skulle bry sig

idag ska jag skriva klart inlämningsuppgiften till imorn. har typ en halv sida kvar där jag ska försäka knyta ihop en säck som verkligen inte har med uppgiften att göra
ig here i come !!

tjaa ska kanske vara med på lokträningen idag tänkte jag. undrar om jag kan lura med mandipand?

kan jag det AMANDA??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0