oooh i natt i natt är det du är det jag

ja
i natt var det jag ochmin rygg som hade sällskap när jag inte kunde sova. eller snarare. det va min rygg som höll mig vaken.
vaknade vid typ helv fem i natt och hade fucking ont i ryggen. jag släpade migg upp i badrummet efter att ha legat o vridit mig i typ en halvtimme.
kunde inte hitta någon ipren så jag smorde in med lite voltaren gel och gick till sängs igen
låg och vred mig till typ sex innan jag åter igen klev upp ur sängen och började rota runt i rummet efter min lilla nödväska med massa iprén och shit i.
hittade mitt nödkitt och drog för säkerhets skull i mig 2 styvket 400 milligrammare för att förhoppningsvis få bukt på det onda.
fortsatte att ligga och vrida mig i säkert 45 minuter till .
under all denna vakna tid hann jag nog med att testa alla ställningar som va möjliga att inta i min del av sängan.
jag låg på mage på sidan på rygg och på andra sidan. med benen uppdragna på alla sidor och magar ovh ryggar. sittandes och halsittandet. lutad mot sovande björn och så långt bort från björn som det gick.
jag KUNDE helt enkelt inte somna

jävla rygg tänkte jag,
någon stans bland alla rörelser kickade dock mina droger in och jag somnade. tvingades dock sova till nio istället för  åtta för att försöka ta igen mina vakna natt-timmar.

fan hoppas att ryggen inte ska krångla i fortsättningen med. jag ska försökta få tag på anna o tima in en massage.. så här kan jag inteha det. det är somnågon slags låsning.


förresten
flugjävlarna är kvar. men jag har fryst ut dom från köket genom att ha haft fönstret öppet i ett dygn.
nu är dom istället i vardagsrummet
jag ska nog köpa radar idag.
sen ska jag sova hos björn :)

mihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0