tillbaka på banan efter ett litet avbrått

igår låg hela mitt liv nere för en liten reparation.
jag förstår att ni andra lisa-beroende hade det lika jobbigt som när facebook ligger nere :P

jaa i alla fall så har jag återhämtat mig och är tillbaka på banan.
igår kollade jag för första gången i mitt liv på super bowl. om det stavas så. jag och björn va hemma hos anton o kollade men om sanningen ska fram så tog jag mig en liten tupplur under första halvlek :)

det är ganska vackert väder ute och jag hade egentligen planerat in att ta en liten prommenix. men det är så trååkigt att gå själv. och pandi är i stockholm och går på konsert och dricker sprit som jag har köpt ut. moahaha

förresten ska jag nog lämna tillbaka linnet jag köpte amanda. det va inget bra på. men vi har kvar trean ändå :)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja vi har ju trean trots allt. den har man roligt i!

2008-02-08 @ 19:12:08
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0