dagen till ära:ny kurs

idag började min nya kurs
medier kommunikation och samtidskultur.

spännande måste jag säga. svårt att säga hur det kommer bli. antagligen bra. klassen verkar festlig. vi nya läser ihop med en typ klass som läser en större kurs. och på torsdag ska vi ha klassfest för att vi nya ska bli "välkomnade" det känns som ett festligt initiativ som man nog inte borde missa. så jag får kankse åka hem på fredag istället. vi får se.

måste skaffa litteraturen bara. det verkar bli knöl på den fronten så det slutar väl med att jag får gå o köpa den rackarn eller nått.
jajaja

nu ska jag nog träna eller nått

på återseende
med ett leende

förresten fick vi vår första seminarieuppgift idag.
undrar hur jag ska reda ut det...

Kommentarer
Postat av: Malin

Lisa har du blogg ;) wihu

2008-01-22 @ 23:56:01
URL: http://www.mawlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0