dagens i-landsproblem.

HICKA

så långt tillbaka jag kan minnas har jag plågats av daglig hicka.
har pratar vi inte om en hick om dagen.
nej här pratar vi om hela set med hickningar. det kan hålla i sig i timmar åt gången-.
en spännande sida av hickandet är alla nya kontakter man knyter. inte sällan träffar jag människor som vill hjälpa mig med min hicka genom olika knep att få mig att sluta hicka.

det vanligaste knepen är allt från att dricka vatten,. gärna upp och ner. äta socker. hålla andran. gå på händer. ja. det finns alla sorters olika knep. inget som biter på mig dock. nej alla försök att sluta avbryts för det mesta av att jag hickar så våldsamt att jag inte kan fortsätta-

idag har jag haft två hickattacker. jag undrar när den jag har nu ska sluta.

om jag går och lägger mig brukar det sluta tror jag.
ska nog undersöka saken.
får återkomma imorn

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0