ett beroende som man ibland inte klarar sig utan. trots att man vill

stört.
man skaffar sig beroenden som man verkligen inte behöver men som är så bra. när det funkar som det ska.
man kan göra saker snabbare och lättare än vad man brukar och allt flyter på så bra. dessutom är det roligt också.
men så kommer det käppar i hjulen och allt fungerar plötsligt inte så bra som det gjorde innan.
det blir krångel.
jag pratar så klart om msn och internet.

idag är msn nere på nått konstigt vänster. det är inte bara msn heller. det är hela hotmail och allt ihop. så nu sitter jag här och kan inte göra det enda jag skulle göra idag. nämligen styra upp på spåret grejen som jag hade lovat att göra.

vilket jävla back säger jag.

ingen idé att förlita sig på teknologin.

jag får pyssla istället

kanske sy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0