jag är fin i håret och skolan går bra

klippte mig som sagt igår och det blev helt okej får jag lov att säga. frisören va duktigoch klippte verligen håret ordentligt. det tog en hel timme och var dessutom dyrt.

inte så stor förändring men det kommer iaf bli fint när det växer ut och blir långt hoppas jag.

idag har jag varit i skolan och haft föreläsning. i början känndes det som att jag inte fattade nått. det gjorde inte christer heller som jag satt bredvid och som för övrigt är en snäll kille :)

men den andra delan var verkligen intressant. jag blir irriterad på all reklam och skit , ännu mer nu än förr. trots att jag alltid har vetat att det är som det är, men nu när jag lär mig om det i skolan känns det ännu mera på riktigt.

igår blev det ingen bio och ingen mat heller pga olika anledningar. jag undrar om det ska bli av idag istället eller om vi helt neklet ska skita ihela alltet.

jag undrar också om jag och amanda ska släpa ut våra kroppar på träning idag. jag har dock ont i mitt knä, det känns inte snällt att ta med amanda om jag ska bli tvungen att typ gå eller inte kan springa så långt. jag få prata med henne helt enkelt,
nu låter det som att min lasange exploderar i mocron.

got 2 go

Kommentarer
Postat av: Groth

Men snälla rara...man tror ju du startat en blomsterblogg..." hej jag bloggar om Prästkragar" Näää nu var jag taskig...den är jäättefin...lovar ;-)

2008-01-29 @ 20:16:16
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0