jag har aldrig tidigare svettats så mycket när jag plankat nånstans

ja, kära läsare. det är meningen att ni ska tänka " vad har lisa gjort nu"
och jag ska få skratta förnöjt och säga
HAHA
jag har inte gjort nått
eller jo.
jag lånade lottas träningskort igår när jag va o körde spinning
och fyyy faaan vad jag svettades. det va nått utöver det vanliga.
men gött va det
man mår sällan så bra som när man kör skiten ur sig på spinning alltså

idag är det friends and familj på jobbet. så jag ska ta med min björn amanda o lotta och gå o handla på jobbet
det blir nog gött
undrar om jag ens ska köpa nått.
kanske bara betala min skuld som jag har :)

nu ska jag iaf gå till skolan
eller ja, cykla

hej svej i lingonskogen

Kommentarer
Postat av: ghfg

ngfrt

2008-01-31 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0