säg mig, är det dags för en runda till?

Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete, helvetes jävla skit!


i så fall

igår hade jag så ont i mitt knä så jag inte kunde sova först. trots att jag hade tagit en värktablett.
men sen somnade jag nog i alla fall. för efter ett tag vaknade jag. o man kan ju inte vakna om man inte har sovit. låter vettigt :D

ja i alla fall så vill jag verkligen verkliten VERKLIGEN inte att det ska vara dags för sådör jobbigt knäont som jag hade förra hösten. det har jag inte inte INTE lust med.

så jag hoppas att det inte är så-

på tal om oflax så ska jag nu berätta om min kurslitteratur.
jag har beställt den på biblioteket för den va så dyr att köpa o jag har det ju inte jättefett just nu. men den har inte kommit till bibban än o jag måste ha den idag om jag ska kunna göra min uppgift som är till imorn.
så jag kom fram till att jag får nog lov att köpa den ändå.
men då är bokjäveln slut på bokhandeln med.

åter igen dags för sången :
Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete, helvetes jävla skit!


haha helt rätt låt dagen till ära alltså.

så nu vet jag inte vad jag ska göra hela min lediga dag.

kanske sy. men jag finner ingen direkt känsla för syandet just nu.

mina grå hemma sydda tröja har tappat två knappar som borde sättas fast
o min bruna hemmasydda har ju egentligen aldrig blivit klar.
så det borde jag göra klart alla detaljer på.
den borde bli snygg när den väl är klar.
o så har jag mitt nya projekt med en t-shirt. den borde jag med göraklart
o så borde jag börja på en ny tjockis med tyget jag köpte.
man kan nästan säga att jag har för mkt att göra för att veta vart jag ska börja.

hmmm ska kankse ringa o fråga på biblioteket om min bok....


får nog återkomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0