st ORM

med anledning av det kommande vädret täker jag ta upp en gammal goding.

jag syster ovh björn spelar ett frågespel.
frågan lyder. vilket ord med anspelan på ett djur visar på ett dåligt väder?

björn: st ORM
lisa: äää va fan. då kan det lika gärna vara nått cp som hund-väder.

hundväder va rätt.
men st ORM är klockrent :D

för att gå tillbaka till tidigare rapport om hicka kan ajg meddela att det inte har blivit bättre. igår hickade jag tre anfall och idag är jag hittills uppe i två.
men jag tror jag känner att ett anfall är på g.. återstår att se

nu ska jag laga lite mat o sen ska jag o björn till anton o spela tv-spel. det ska bli jääävligt kul.

ska förresten gå till hemköp först o köpa snacks. jag undrar om jag ska bunkra upp. stormen kan ju hålla i sig i flera dagar och tänk om jag inte kan gå ut. jag kankse rent av inte kan gå till jobbet imorn. det vore ju JÄTTEJOBBIGT! den enda anldningen till att det r dåligt att att jag inte kan köpa amandas dryck då. men om det är storm så kan jag bjuda på dryck .. okej?

hihi storm-fest kan vi ha då

oj nu har jag peppat så mkt för stormen att jag nästanv ill att den ska komma

över och ut. storm-strut

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha fan vad söt du är. "hihi stormfest kan vi ha då" du sitter typ och tänker högt i bloggen, gotta love it :D

2008-01-19 @ 13:42:10
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0