en ganska störd sak

som jag har tänkt på många gånger och som jag tänker på idag är att man ibland inte får veta när saker händer.
till exempel om en kompois som man har och somman är jättebra kompis med. men som man inte pratat med helt regelbundet. om den blir sjuk eller skadad eller så. då kankse man inte får veta det på jättelänge bara för att man tror att den bara kankse har slut på batteri i mobilen eller nått.

idag kom tillexempel en tjej in på jobbet och berättade att olle ligger på sjukhus o har gjort det hela veckan. och där stod jag o hade inte en aaaaning om det.

prekärt säger jag.

nu funderar jag på hur jag ska få kontakt med honom
får typ ringa till sjukhuset och be att få bli kopplad till rummet.
man kan ju inte gå här hemma fullt frisk utan att visa minsta lilla medlidande för pojken.

nej något måste göras.

om man bara inte va så knusslig för vissa telefonsamtal

jaja trevlih helg.

ät en älg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0