jag har gjort nått nytt. och min mamma är en snällis

igår bestämde jag mig för att gå ut ändå
det visade sig att vi slutade upp på NH och eftersläppet på snuttefilmen
så nu har jag lixom fullbordat en kravall kan man säga
lite studentpoäng på det!

idag kollade vi på vasaloppet hela morgonen.men jag va trött som en sate och gjorde som jag brukar, nämligen sov mig genom hela alltet.

sen visade det sig att mamma o magnus skulle äta mat i linköping hos magnus mamma.
inte vilket mat som hellst. utan LAX
så jag o björni for dit o fick gratis mat.

sen fick jag en bok av mammma. en bok med typ hundra biler på hundvalpar i.
det är nog min bästa bok just nu :)

dessutom ska jag gå ha bilen från onsdag till söndag.
det är bra för då kan jag handla!

brrrra

tjipp och hej. mamma är en snäll tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0