man får inte vara rädd

i alla fall inte för väderförändringar omman bor  linköping
förra veckan va det sol. sen blev det regn och till sist snö
idag är det sol igen.
det är verkligen gemytligt
jag borde egentligen läsa lite inför dagens föreläsning. det handlar om politik o deeet kan jag inte mkt om.
det intresserar mig inte det minsta.
men jag är mer sugen på att läsa min skönlitterära bok.
jag får se hur jag gör.
kanske hinner både :)
jag håller på o laddar ner juno nu.
jag hoppas den hinner bli klar till kvällen.då ska jag titta.
men å andra sidan är det sista delen av CSI NY. ikväll. det borde jag se. för det borde visa sig vem det är som försöljer den där polisen... om det inte redan har visat sig?? och sen det där med tvspelet.. det ärjag intresserad av...

nåja
läsa va det

hej"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0