mitt klassiska fel

när jag dök in på bloggen för att se om smutkastningen med kommentararna hade tagit någon vändning innsåg jag att jag inte hade publicerat gårdagens inlägg- som vanligt. jag tycker alltid på fel knapp

idag klav jag upp relativt tidigt för att vara jag men har ändå inte lämnat sängen.
har suttit med datorn o läst om mina två kommande månadet.
undet tio veckor ska jag skriva uppsats i svenskan. wopiidoooo vad roligt det ska bli då!
jag tror jag ska skriva om nått där jag får göra massa undersökningar där jag går runtmed en sån liten bandspelade o spelar in folk i olika situationer.

är du frivillig såär det bara att hojta till
hojt hojt!

nu kurrar min mage nått så våldsamt att jag tror det är lika bra att jag lämnar sängen och intar några tuggor frulle

vi hörs gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0