en eftermiddagsstudie av min mor

här satt jag i min soffa och uppmärksammade att i köket lyssnade mamma på p3.
"inte likt mamma" tänkte jag, men satt lugnt kvar i soffan
strax efter detta börjar låten get me on man beeper beeper beeeper på radion och min direkta tanke var
AAAAHA! mamma kommer byta kanal eller säga något om musiken vilken sekund som hellst.

tiden gick, låten spelade på och jag måste säga att jag blev liiite orolig att mamma inte var min vanliga mamma längre ( läs, att hon hade börjat gilla musiken )
men DÅ tadaaaaa PLÖTSLIGT
såg jag min mor korsa köket i riktning mot radion, hon sänkte musiken och bytte till lugna favoriter för att sedan utbrista " jag hade visst råkat sätta på fel kanal "

ja, så enkelt var det nog.

och se så mycket nöje ett feltryck kan ge en student som har tagit sommarlov på förtid en eftermiddag i åby.

mera sånt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Groth

mammor...dom slår aldrig fel ;-)

2008-05-22 @ 17:35:26
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: amanda

hahahahahaha

2008-05-25 @ 22:56:53
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0