wa wa wi wa wo

det är mitt nya bästa att säga
det har jag stulit av therese
men jag frågade först o hon sa att det gick bra

det är det bästa med kompisar. när man får ta för sig o hugga in av bra saker som dom säger :)

idag har mina pengar tagit slut och jag tog därör tillfället i akt för att åka hem till mor o ta ett par tråkiga dagar för att uppskatta det vanliga livet i ryd lite extra när jag kommer tillbaka igen som en ny rik människa
det är lite vuxet att antyda att det är nyttigt att ha tråkigt ibland.
men va fan jag får väl pröva så vet jag att det va fel sen så behlver jag adlrig mer ha tråkigt

nej om man skulle lägga sig tidigt rent av
neeeej det tror jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0