suck my sideways fedEX

jaha. har sitter man då. arg för att den externa hårddisken måste skickas in igen
och arg för att den ska skicka skiten med fedex som bara krånglade förra gången

så tar jag mig ändå samman för att ringa o boka upphämtning av peketet. men då märker jag att det står fel adress till mig på fraktsedeln så jag tänkte at t jag får väl ringa o fråga hur jag ska göra med detta..

hos fedex hamnar jag hos en skånska som pratar tystast i världen och som dessutom typ blir arg på mig för att jag ska skicka ett paket.

förlåååt mig då

sen sitter hon typ tyst i flera minuter så jag tror att hon har lagt på. jävla pucko!

nu ska dom i alla fall efter mycket om och men hämta paketet mellan 11 och 16 imorn. kul att sitta uppbunden o vänta på att dom ska hämta ett sketet paket.
nej fan det tänker jag inte gå med på

förra gngen kom dom inte ens den DAGEN dom hade lovat.

nu skikade dessutm björn ett sms som gjorde mig nyfiken o sen vägrar han säga mer.
fjant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0