"arbetslösa kompisar sökes!

så hter min kompis ola på msn idag.
jag skulle med kunna heta så.
idag har jag spenderat dagen med att kliva upp tidigt för att åka hem från linköping i tid tills jag skulle till vårdcentralen. sen har jag laddat ner eller ja. börjat ladda ner. massa filmer som jag tänker ha på min exsterna hårddsisk i vinter om jag skulle få för mig att vilja se på film :)

sen undrade jag lite hur det hade gått för björn på tentan. men nu vet jag det. det hade gått bra trodde han. han va säker på 4 av fem uppgifter. det får man ju helt klart vara nöjd med .
nu överväger jag att gå ut o tvätta mammas bil bara för att kunna säga att jag har gjort nått under dagen.

ja
där har vi mitt underhållande liv.
tjohoo

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är ju arbetslös men inte hans kompis

2008-10-16 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0