nananana nnananan

ni vet den där pink-låten med nananan den är bra :) hihi

jag måste påbörja projekt nedladdning
jag ska fylla heeela min externahårddisk (320 gb) med film och musik så jag har när jag ska upp till sälen. så jag kan glo på film o lyssna på musik om jag skulle få tråkigt. jag tycker att det känns som en bra idé :)

dessutom ska jag inte ha nått sånt på min nya dator. den ska fan va helt cleeeeeeen så att den inte blir sådör satans seg som datoter tenderar att bli.

oj nu fick jag lite ont i magen. jag får alltid det när jag dricker juice på morgonen. men jag va tvungen för vi hade inget annat. mjölken o jogurten. haha fulaste stavningen. va slut. så då blir det som det blir

idag ska jag fika med mandipand o sen ska jag hem till mum och åka o köpa tyg sen ska jag sy sy sy syyyy
för jag har några idéer i mitt nya ritblock.
dessutom ska jag börja skissa på   tröjan jag ska sy till viktor. men jag hoppas att den inte blir så fin. för om den blir det så vill jag ju hellre ha den själv. o det vore ju inte optialt direkt.

dessutom har jag kommit på den underbara idén att jag ska färja min peaktröja och min wee tröja som har blivit förstörda. jag tror jag ska göra dom svarta. det är ju smidigit

jag är så smaaaart
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0