att somna med vetskapen om att europa har en skamlig musiksmak

igår gick alltså den stora finalen av stapeln där den bästa låten i europa ska koras. eller ska jag säga. igår var dagen då alla röstar och fjäskar för sina grannland och det land som har flest landsmän utspridda i andra länder vinner. det va helt fenomenalt dåligt att sverige med sitt mycket bra bidrag. tillåt mig säga det bästa på länge. kom sist-. och därför har jag nu lovat mig själv att jag aldrig mer ska se på den där tävlingen. sveriges television borde dessutom sluta satsa pengar på skiten.

förutom detta har jag i helgen varit och besökt min utspridda familj. först syster och sedan far och den nya bebisen. det va en intressant helg. inte rolig. men intressant.

dessutom har jag firat kusin och där med hunnit med att träffa övrig släkt. jag har gjort många bra och nödvändiga saker i helgen med andra ord.

och imorn ska jag ta tantpoäng och gå till frisören och föna håret. men lugn. det är inte så illa som det låter..
jag gör det för en god sak

late on dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0