att inte ha någon diskpropp eller diskställ. och allt det leder till...

den senaste tiden.
eller sedan vi flttade in här
har vi varken haft diskpropp eller diskställ.
det har sina nackdelar.
har man ingen diskpropp så drar man sig för att diska. följdaktligen samlar man på sig en masssa disk som blir stående överallt
på köksbänken.på köksbordet, i vardagsrummet, på skrivbordet OCH på hela diskabänken.
låt säga att man ÄNDÅ mot förmodan orkar diska all denna disk. varje sak var för sig under rinnande vatten.
ja
då har man ändå ingenstans att ställa diskan för att torka. alltså löper den stor risk att blandas ihop med den smutsiga disken och bli stående igen.
NEJ
detta problem behöver en lösning.
jag funderar på at fly från broblemet genom att åka hem till mamma
men det känns inte så moget
så jag får väl pallra mig till ica och införskaffa dessa saker för mina sista pengar.
och på tal om pengar

cafét är cp
jag säger det igen men tydligare
DOM SOM ARBETAR PÅ CAFÈT ÄR CP!
för dom hade slarvar bort mitt papper.
så nu tar det väl ännu längre tid innan jag får min lön kan jag täkna.
SKOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0