det var igår, jag sprang och jag tänkte

jag sprang o gjorde mig en liten utvärdering av året som gått.
jag tänkte på hur sjukt mycket jag hunnit med och på allt som har hänt.
det blev nästan som en liten nyårskrönika eller nått.
man ska inte ropa hej, det vet jag. men jag måste säga att jag hittills är nöjd med vad 2007 har gett mig.
och om jag bara fortsätter nu,
men jobb o skola o nsm och flytt och skidresa och jul och allt sånt.
då kommer kanske 2007 vara det bästa året i mitt liv.
man får tacka :D

idag har jag jobbat lite. o nu knåpar jag på min hemtenta. jag hittade en bra text som jag verkligen är nöjd med. så nu ska jag nog se till att ro detta i land på ett bra sätt.
och jag känner mig själv.
det kommer vara jobbigt och segt och jag kommer skjuta det framför mig så länge det går. men jag kommer göra det och det kommer bli bra.

yääy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0