för att spinna vidare

på en redan spunnen tråd.
angåendesaker jag hatar
idag är det folk som sover som är på tapeten.
folk som sover när jag är vaken är irriterande.
tiiill exempel. man är inne i en rolig konveration med någon när den plötsligt säger
nu ska jag sova
eller om man är ute på krogen med någon o den säger
jag går hem o sover
ELLER
om man behöver hjälp av någon med den sista delen på sin synopsis och det bara finns två personer att fråga o dessa både personer SOVER
klockan elva på förmiddagen.
nej då får det fan vara nog.
jag tycker INTE om när folk sover helt enkelt
om det inte är en annars tjutande unge som för en gångs skull tystnar när den sllutligen somnar,
då är det okej att sova
annars är det inte helt okej.
nej nu får ju jag sitta här o våndas mellan om jag ska maila min handledare och fråga och bli hon som inte ens kunde skriva synopsisen eller om jag ska vänta och se om någon av mina vänner slutligen vaknar.
nej jag får nog helt enkelt maila.
fan jag har ju inte hela livet på mig
och som vi vet finns det dom som sover i hundra år.
så kan vi inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0