1 2 3 hemlighetsblogg

nu är jag hos amanda
hon vet inte om att jag bloggar.
eller jo det vet hon. men jag låtsas att hon inte vet :D
hmmm

nu ska vi snart gå till flamman på sittning o jag har mina nya brallor

jag har köpt nya jeans om jag inte har sagt det
levis killbrallor för 1199
det va hemskans dyrt
men jag har lite rik så det ä okje
det är OKEJ

amandas dator är svår att skriva blogg på.
det va egentligen allt jag ville kolla

vi hörs imorn

HEJ


ps.

amanda du är en snällis som låer mig ha din tröja ikväll


puss till sej du är en snälltjej


Kommentarer
Postat av: Groth

Jag hade helt glömt bort din lilla blogg här...snacka om secret stuff...ska läsa nyfiket ;-)

Jag räknar med att läsa roliga saker om björn med hehe

2008-01-26 @ 21:52:14
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0