dra mig baklänges

detta med seminarier har visat sig vara knepigare än någonsin.
på svenska språket 1 behöve man knappt öppna boken men nu. ojojoj
nu gäller det att inte ligga på latsidan
jag har spenderat säkert två timmar igår och sedan klockan nio i morse med att försäka knåpa ut dagens semanarieuppgift
men det går seegt får jag lov att säga

jag valde facebook som min medietext. jag tror det va ett dåligt val

uppgift ett går lixom okej men tvåan är fan knepig. och jag vet fkatiskt inte ens hur komplicerad själva träffen kommer vara. jag kankse är överförberedd eller åt helvete för kass.

ojojoj hur ska detta gååå

hmmm två timmar kvar tills det börjar
jag behlver sanneligen en snilleblixt och det NU

jag tror jag får göra mig i ordning lite för min hemåkning under tiden som jag tänker

förresten vet jag inte ens om jag ska åka hem idag för jag ska kankse gå på klassfest. men det vet jag inte förns jag kommer till skolan och det är direkt efter skolan som jag ska åka hem isf

hihi detta är iiinte lätt

mehehe
jag tror jag taggar ner ett par kilo
det värsta som kan hända är helt enkelt att jag är sämst
men då kan jag alltid skylla på att jag fick boken igår o inte hann tänka klart :P

jag får återkomma o berätta hur det gick :D


lite senare
och det va självklart inte så farligt
haha
ingen hade direkt fattat det som inte jag hade fattat och läraren var som jag hade misstänkt snäll
och jag åkte inte hem.
alla skulle nästan gå påklassfesten och man vill ju inte vara den som är den
så här sitter jag nu i min soffa och förfestar med mig själv på en fyrfemma samtidigt som jag bloggar en skvätt

festligt det här med att "supa ensam" nästan så man känner en viss skam av det.
men va faaaan
big deal om man tar sig en liten cider såhär inför helgen.
nu ser jag att jag har en liten jäger på tv.n..
men det är nog inte okej att gå å spriten, nej då kan ni kankse bli oroliga ärade kamrater och det vill jag ju inte :)

jag har fått en ny kompis. eller ja.
vi pratade innan och mellan lektionerna och vi cyklade hem ihop.
men vi kan lika gärna vara " vi är bara kompisar för att vi inte har nångon annan att vara med" a´la fucking åmål. tjohooo

haha nej nu dricker jag ur o kollar lite på tv istället

sen kanske min nya kompis ringer om exakt 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 elva minuter. ( räknade uppåt från fyra till kvar över

jaja

jag ger mig

haha jag ger ett upphetsat och fullt intryck.men jag lovar att jag bara har druckit ur själva halsen på flaskan än

förresten har jag stressat så mkt idag så jag imsstänker att min magkatarr har kommit tillbaka

om den gör detkan jag blogga om mina rapar istället för mitt hivckande

hickandet har förresten legat nere ettpar dagar.
skönt :=O

Kommentarer
Postat av: amanda

FAN vad jag älskar din blogg! den är fan världens bästa!!!

2008-01-24 @ 23:48:31
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0