mina grannar- en anledning att glädjas

sedan jag flyttade in i min lägenhet här i ryd har jag alltid tyckt att det är så rackarns kul att jag ser rakt in i mina grannars vardagsrum ( och att dom ser in till mig) så jag brukar försöka väcka deras uppmärksamhet geneom att vinka och blinka med ficklampor. dock utan vidare respons. MEN straxinnan jul fick vi ett egendesignat julkort- bara för oss. med våra grannar på. dom önskade god jul och gav oss nått att titta på eftersom dom skulle åka hem.

till saken hör att dom allt som oftast springer runt nakna eller halvnakna i lägenheten och att detta gör saken ÄNNU bättre :D

så igår. bestämde vi oss för att sätta upp en skylt i fönstret med texten " tack för kortet" och så idag. ÄNTLIGEN när jag kommer hem på morgonen och tittar upp mot fönstret. då sitter det en lapp. eller ja... hela fönstret är täckt med texten " godmorgon, idag är vi faktiskt nakna! " ojoj vilken glädje. men så kommer genast det stora problemet. vad ska vi nu kontra med?

det tål att tänkas på.

jag får nog konsultera amanda i problemet för nu ska vi strax åka o handla o sen ska vi träna o sen ska jag o björn åka hem till mamma o bli bortskämda några dagar. wiiii

tack för mej. det är vårväder och jag är en tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0