om man ska låta musiken tala

då träffade jag en våldtäktsman igår. för han dansade inte
jag tycker inte om den låten det minsta
så ni vet alla det :lus
klassfesten igår va fettvärd måste jag säga

första va vi på NH o där va det music quiz. det va gött fast vi va kassa. sen gick vi vidare till platå o skakade rumpa all night long. alla i klassen va desstuom rackarns trevliga. det va ju ett plus

runt två började alla bli förbaskat trötta och mina knän hade ballat ur helt. TYVÄRR så idag har jag ont som satan

hur som så gick vi o åt kebab o jag ÅT faktiskt kababen o den va gooood. helt stört. jag får väl börja äta det nu då ....

sen drog vi billigaste taxin ever hem till ryd och gick hem o nanade

go kväll det måste jag säga

o inte alls bakis är jag heller
o riik är jag med

så idag ska jag nog shoppa på monki om det har öppnat
hoppas hoppas hoppas :)


dom verkar inte ha öppnat enligt hemsidan
MEN det står norrköping: öppnar inom kort..
LINKÖPIN´G öppnar inom kort

tjooo hooo


mindre tjohooo :
min vita väska som jag fick av björn i julklapp och som har blivit min bästa vän har blivit smått förstörd. den fiock lera på sig igår och nu har det lixom satt sig i materialet så den är prickig. det är inte. jag upprepar INTE snyggt och inte kul.
stackars min väska,

vad har vi lärt oss av detta?
1. köp inte en vit väska. trots att den är fin och i galon
2. ta aldrig mer ut väskan när det är lera ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0