idag söndag

söndag är vanligtvis en dag då man är trött bakis har tråkigt och inte vill göra någonting
idag är dock inte en sån dag eftersom jag o björn o anton va hemma o spelade tp igår. desstuom vann jag.
det hör inte till vanligheterna.
eftersom jag är så pigg idag sk ajag åka till norrköping o lämna tillbaka bilen och leka med jesepr.
det ska bli skoooj
MEN.
problem med maten som vanligt
jag räknar me att åka om typ 30 min.
då kommer jag ju inte vara så hungrig så jag kan äta mat innan
men jag komme bli hungrig typ direkt när jag kommer fram
de är knux på hög nivå det
dessutom vet jajg inte riktigt vad jag ska ta på mig
söndagsklädsel är inte det lättaste.
det säger jag er

nej nu ska jag föra över lite stålar o sen göra mig klar.
amanda. träning i veckan?=
jaaaa

Kommentarer
Postat av: amanda

jag slog mattias på tp nyss ^^ vi är bäst.
ja jo absolut träning i veckan,. ska se hur jag känner mig i halsen imorn. är det okej blir det lok!!

2008-03-10 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0