jag tror det är lätt

att inte tycka om nån man inte har träffat
när man sedan träffar den kan det dock bli svårt att stå fast vid det.
jag kan utan att skämmas erkänna att jag väl inte va sådär tokpigg på att få ett syskon vid 20 års ålder.
såhär tio månader senare kan jag också utan att skämmas säga att jag har ändrat mig.
ebba is the shit
i går och idag har jag och björn varit hos pappa och lekt med ebba.
hon kan vara den sötaste jag vet
hon är rolig, inte speciellt jobbig att ha att göra med, gosig och man blir glad av henne
det endag jag kan komma på som är dåligt med henne är att man måste byta blöja ibland. men det kommer väl bara pågå i några år till. sen kan hon fixa sånna grejer själv vettja
jag ska bli världens bästa storasyster och se till att ebba blir världens bostskämdaste unge
vi börjar med att åka till djurparken i sommar :)
hhihih

(här skulle det ha varit en bild på¨sötisen. MEN eftersom alla mina bilder försvann ihop med att min externa hårddisk pajade så går inte det. jag kan dock meddela att hårddisken ska skickas tillbaka imorn och att jag kommer få en ny då )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0