en sån där dag

när man vaknar och känner att jaha, hur kul kan det här bli?
en sån dag är det idag
jag hade ställt klockan på åtta. men snoozade till en stund efter nio. så nu blir det väl kanske lite stressigt istället. men det skiter jag i.
ska jobba 11-18 idag och jag är inte ett dugg sugen alls
sen är det sommarkrysset. det skulle väl kunna bli kul. men med tanke på att jag känner typ tre pers som ska dit så tror jag att det kommer bli en sån kväll ni vet när man bara är en svans o följer efter nån hela kvällen. inte helt okej.
dessutom vill jag inte vara bakis imorn
så därför kommer jag nog mest vara seg
ååå
kan inte klockan bara vara typ fem imorn så att allt jobbigt den här  helgen är över? jag är inte så sugen...

ååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0