faret och flänget. eller lisa vanten skullman

det förekommer att jag far och flänger.
på sista tiden har jag varit i berlin. hemma en sväng. hos pappa sen va therese hos mig o nu är jag hos mamma. på fredag ska jg nog ta bilen hem till linköping o stanna där till söndag. då åker jag tillbaka hit till mamma igen för att sen åka till kristinis i stockholm ett par dagar.
sen kommer jag hem lagom till att jag ska jobba lite innan det är en helg då jag nog inte har någonting att göra
om jag kaaaanske kaaaaaske bara lite eventuellt ska till oslo.
undrar om jag ska det?
annars får jag en helg hemma.
men då skulle jag kunna hälsa på kristin skullman storasyster. för annars hinner jag integ öra det innan sommaren o jag har ju lovar
 hmm hmm hm hmmm

haha jag gillar att fara runt.

nomad va det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0