konserverad söndag på burk

skulle ingen bilja köpa
söndagar suger nästan alltid
idag suger söndag hårt

björn o anton kollar på reprisen av nån fotbollsmatch från 2000 och sen ska dom se på kill bill 1 som jag inte gillar alls
så dom kan jag inte vara med
viktor o xter är på nått för deras uppsats
o sen känner jag ingen mer :)

så jag kollar på fem myror är fler än fyra elefanter
men det är lite tråkigt för idag är det siffran fem. oc den kan jag redan:(
så nu måste jag titta på värsta repetitionen av siffran fem bara för att hoppas på att det ska komma nått jag inte kan .
typ bokstaven R eller siffran 8- åtta är alltid svårt att skriva fint. så att båda ringarna blir lika stora lixom.
jag får öva lite på det tror jag.

hmm söndagsironi är inte heller kul
inget med söndag kan vara bra
förutom möjligen snacks

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha dina inlägg är bäst. tråkigt att se på program om sånt man redan kan! :p

2008-05-19 @ 11:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0